5/04/2011

5; fall down seven times, stand up eight.

B: Nie musisz nic przed nami ukrywać.
N: Ona ma racje Serena, nikt z nas nie jest święty.
B: Uprawiałam z nim seks w limuzynie. *wskazuje C*
C: Kilka razy.
N: A ja z tobą kiedy byłam z nią *wskazuje B*. Tylko raz.
C: Jestem Chuck Bass.
Kto ogląda GG dokładnie zna tę minę Chucka

Hej ;3. Drugi dzień egzaminów poszedł równie źle jak poprzedni, chociaż może w jakimś procencie był prostszy. Jednak tak to jest, jak nauczyciele nawet nie powiedzą, że mamy sobie przygotować informacje na dany temat i mieć je ze sobą na egzaminie. Nie raczyli nas o tym poinformować i gdy dostaliśmy kartki z zadaniem to otworzyłam oczy ze zdziwienia, jednak who cares, że się nie przygotowałam. Na dodatek na czas egzaminów internet w szkole został wyłączony, więc nawet ściągać nie było możliwości -.- Napisałam osiemset słów i zwinęłam się po godzinie. Mam jak na razie dość, kolejny egzamin dopiero w piątek więc odpocznę. Po szkole poszłam do małego centrum handlowego na naszej dzielnicy, po zupkę. No, ale jak to ze mną bywa weszłam tam i jeszcze tam i wyszłam z zupką, truskawkami, ramką do zdjęcia i dwoma podkoszulkami. No, ale była promocja na nie! :D I są w cudownych kolorkach, sami zobaczcie <3. I tak jestem sama z siebie dumna, że tym razem nie wydałam całych pieniędzy w jeden dzień na zakupach! :D


2 bokserki, beżowa i koralowa (słabe zdjęcie) - Risøe

Właśnie skończyłam oglądać American Pie, tym razem Band Camp, który widziałam już setki razy. Zresztą tak jak inne części <3. Kocham kocham kocham. Jutro normalny szkolny dzień, mam nadzieję, że jakoś zniosę dwie lekcje z moim wychowawcą (biologia i historia -.-) i dwa języki norweskie buee, nuda. Po szkole na małe zakupy (I know I know..) i na język polski. A w piątek kolejny egzamin ;x. Idę się troszkę przespać, a potem zadania domowe.. -.-
xoxo

4 komentarze:

  1. uwielbiam plotkarę ;) Ty masz norweski w szkole ? ;O

    OdpowiedzUsuń
  2. ;) teraz dopiero zauważyłam, że masz to napisane w rubryce " o mnie " ;D ale ze mnie gapa ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham kocham american pie :D i plotkarę! xd
    a band camp to moja ulubiona część :D
    taak pamiętam tą minę chucka, nie da się jej zapomnieć :D

    OdpowiedzUsuń