5/31/2011

16; bloggerowy problem, again.

Od kilku dni brałam się za napisanie tego wpisu, jednak nie potrafiłam. I nie dlatego, że coś mnie gryzie i nie miałam ochoty, ale po prostu blogger znów zalazł mi za skórę. Najpierw miałam problemy z wejściem na niego, ale to już przemilczę. Możliwe, że to mój internet, który czasem nie chce odtwarzać zagranicznych stron, ale blogger jest ogólnoświatowy, więc tutaj należałoby się nad tym zastanowić, szczególnie że facebook też działał. Drugą rzeczą, jak już mi się udało dostać był fakt, że wchodzę sobie na Wasze blogi - czytam i chcę dać komentarz i się nie da! Jest normalnie okienko do komentowania, wpisuję treść wybieram, że chcę dać komentarz jako użytkownik konta Google i muszę milion razy kliknąc 'dodaj komentarz'. Przechodzi na stronę logowania, loguję się poprawnym e-mailem i hasłem (sprawdzałam! są poprawne) i wraca na bloga, treść komentarza widnieje, tyle, że jako Anonimowy. Klikam znowu - i znów strona z logowaniem i tak wkółko! Nie wiem co z tym zrobić.

2 komentarze:

  1. Też tak miałam. Teraz jak się loguj to nie moge zaznaczać, aby mnie zapamietał. Blogsopt szwankuje ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami nie mogłam się zalogować na własne konto, mówił mi Blogger, że błędne hasło ;p ale on tak ma. Zapraszam do siebie i obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń